wtorek, 7 kwietnia 2015

Zapobiegamy rozstępom

Oczywiście wszystkim problemom lepiej zapobiegać aniżeli je leczyć. Dlatego myślę, że warto wiedzieć, jak zapobiegać rozstępom, ponieważ są one bardzo częstym problemem niezależnie od płci i wieku. Jeśli nasza skóra za bardzo się rozciąga, rozstępy szybko mogą się pojawić. Dodatkowo ciąża, wzrost, czy też spadek masy ciała, to wszystko sprawia, że rozstępy stają się naszym problemem. Leczenie tego problemu jest kosztowne, dlatego na pewno lepiej zadbać o to, aby nie powstały rozstępy. Przede wszystkim należy przestrzegać adekwatnej diety, dzięki czemu nasze ciało zawsze będzie piękne. Moja osobista dieta jest zbilansowana, dużo w niej owoców i warzyw, a także bardzo często sięgam po wodę. Tym samym moja skóra jest elastyczna i zawsze pięknie wygląda. Zastanów się, więc czy ty także dbasz odpowiednio o swoją skórę? Wszak rozstępy pojawiają się szybko i trudno z nimi walczyć. 

4 komentarze:

  1. Dzięki Bogu póki co nie mam tego cholerstwa. Ale myśl, że mogłyby się pojawić np. po ciąży, przeraża mnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie, aby tak dalej.
    http://mirat.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem podczas procesu chudnięcia należy bardzo nawilżać swoją skórę. Pisałaś o nawilżenie wewnętrznym. Ja dodam, że dobrze stosować również nawilżanie zewnętrzne. Ja preferuje olejki kokosowe oraz arganowy. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam od zwrostu niestety :/
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń