sobota, 21 marca 2015

Owocowa dieta

Owoce są nie tylko smaczne, ale przede wszystkim bardzo zdrowe. Warto po nie sięgać każdego dnia, zamiast sztucznych batoników, ponieważ stanowią dla nas idealną przekąskę pomiędzy posiłkami głównymi. Jednak możemy skusić się także na prowadzenie owocowej diety. Taka dieta jest krótka, szybka i przyjemna, co powoduje, że warto do niej sięgnąć. Wystarczy przez trzy dni jeść tylko owoce, jakie to dowolnie wybierzemy. Efekt? Na efekt nie trzeba długo czekać. Po trzech dniach owocowej diety poczułam się naprawdę lekko i zdrowo. Myślę, że warto. Dieta owocowa oczyszcza organizm, sprawia, że znacznie lepiej on funkcjonuje. Tym samym ciało pracuje korzystniej a my nie czujemy się ciężko i leniwie. Ja moja dietę owocową uzupełniłam wodą. Tym samym efekt, jaki uzyskałam był podwójny.

3 komentarze:

  1. Ja lubię owoce jeść po śniadaniu, zwykle później nie myślę o czekoladkach i łakociach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owoce i warzywka :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń